سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمعه 91 آذر 10 :: 2:47 عصر :: نویسنده : محنا الف

اینم یه شعر زیبا لطفا تا اخرش بخونید:

 

بده دست هات روبه من تا باورم شه پیشمی!

 

میدونم،خوب میدونی تو تاروپود و ریشه امی!

 

توکه ازدنیا گذشتی واسه یک خنده من

 

چرامن نگذرم از یه استخون به اسم تن؟

 

توخیالم هم نبودبا تو عاشقی کنم

 

ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم!

 

نمی دونم چی بگم،تاباورت شه جونمی

 

توی این کابوس درد،رویای مهربونمی...

 

وقتی حتی پیشمی،دلم برات تنگ میشه باز

 

عشق تو تولحظه هام حادثه ساز ولحظه ساز!

 

به جون خودت که بی عشق تو،ازنفس هم سیرمیشم

 

نمی دونم چی میشه بدجوری گوشه گیر میشم!

 

ممنوم که بچه بازی هاموطاقت می کنی

 

هرچقدرمن بدمیشم باز تو نجابت می کنی!

 

هرکجای دنیا باشم درمنی وبامنی

 

نگران حال و روزم بیشتر از خودمنی!

 

می دونی باتو...پرم از شعر وترانه

 

می دونی بی تو لحظه حرمتی نداره!

 

مادرم این خدابوده

 

که تونسته تو قلبت گل عشقو بکاره!

 

تولدمامان گلم وهمه مامان های دوست داشتنی که

امروزه مبارک....




موضوع مطلب :



+ما نسل جدیدم!!!
یه وبلاگه واسه ابراز عشقم به ایران! و همچنین دعوت بقیه به گسترش فرهنگ های زیبا!
مانسل جدیدیا

عاشق ایرانم و شیفته انجام کارهای بزرگ! قلب بزرگی دارم وسعی می کنم همه رو دوست داشته باشم!فرد کاملا مسولیت پذیری هستم.
آرشیو نوشته ها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 21360