سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یادداشت ثابت - دوشنبه 91 آذر 7 :: 10:25 صبح :: نویسنده : محنا الف

خوشحالم که وبلاگ من رو انتخاب کردین!

این جا جای همه ی عاشقای ایرانه!اگه عاشق هم نباشی عاشق میشی!

دوستان من برای تمام نوشته هام تو وبلاگم برنامه ای دارم که توش

کمی از گذشته گفته شده وتو نوشته های بعدی اگه خدابخواد شروع

می کنیم واز موضوع سازندگی وقدم های کوچیک در این باره حرف می زنیم!

همراهی شما دلگرمی سرشاری هست که انرژی برای نوشتن رو

صدچندان میکنه!




موضوع مطلب :



+ما نسل جدیدم!!!
یه وبلاگه واسه ابراز عشقم به ایران! و همچنین دعوت بقیه به گسترش فرهنگ های زیبا!
مانسل جدیدیا

عاشق ایرانم و شیفته انجام کارهای بزرگ! قلب بزرگی دارم وسعی می کنم همه رو دوست داشته باشم!فرد کاملا مسولیت پذیری هستم.
آرشیو نوشته ها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 21353